Pedigree & Josera

By | 15:52 Leave a Comment







Hej wam :D

Dzisiaj zawitał do mnie kurier z próbkami karmy dla psa Pedigree i kota Josera.



Po otwarciu paczki od Pedigree byłem zaskoczony. Karma, denta tube, i 5 saszetek kurczkaka i wołwiny w ryżu ^^ Od razu dałem spróbować pieskowi. Jadł aż mu się uszy trzęsły :D  Co do produktów Pedigree od bardzo dawna mam przekonanie i mogę je polecić każdemu, kto tylko chce zadbać o swojego pupila.








________________________________________________________________________
Z marką Josera spotykam się pierwszy raz. Nigdy wcześniej jej nigdzie nie widziałem. No cóż.. mam kota więc na pewno wypróbuję. Jak na razie to tylko otwarłem zobaczyć co się znajduje. W środku były dwie próbki karmy dla kota. Wyglądają na dość markowe, więc mam nadzieję że mój kotek będzie szczęśliwy. W tej chwili go nie ma ale jak tylko wróci to z chcęcią dam mu czegoś nowego do spróbowania.

Edit:
Kot był bardzo zadowolony i zjadł je w przeciągu kilku dni. Tak więc karmę Josera mogę śmiało polecić innym właścicielom kociaków :)





A wy ? Macie jakieś zwierzątka? Napiszcie w komentarzach :)

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: