Dziurawe, poszarpane spodnie. Hit czy kit?

By | 20:31 2 comments



Od jakiegoś czasu pojawiły się na rynku poszarpane czy dziurawe spodnie dla kobiet i dla mężczyzn. 





Co to za moda? Odkąd tylko zaczyna się wiosna i robi się cieplej na ulicy można zauważyć dużą grupę ludzi, która w takie spodniach właśnie nosi. Z obserwacji zauważyłem, że ubierają je młode osoby, jak i dorośli. Zarówno do trampek, jak i szpilek i marynarek.  W wielu różnych sieciówkach możemy znaleźć masę przeróżnych modelów które wyglądają jakby je ktoś nosił. Nie wiem czy mają one dawać poczucie własnego nowego stylu (choć nie jest już własnym..), a może mają dodawać nam ekstrawagancji? Może wy coś powiecie na ten temat?


Szczerze mówiąc, mi osobiście nie podoba się ta moda. Wygląda to tak jakby ktoś szedł i wywinął orła na ulicy przy czym potargał spodnie i nagle stał się modny. O co chodzi z tym światem? Lepsze spodnie dostaniemy w second handach  niż w markowych sklepach. Dawniej gdyby zobaczyli kogoś na ulicy w takim ubiorze to popukali by po głowie i współczuli, że nie stać go na nowe jesansy. Okey, każdy ma swój gust i nosi to co mus się podoba. A może to co narzucają nam inni? Tak czy inaczej niech nosi co chce, ale mi akurat "ta" moda nie przypadła do gustu.  A wam? Co o niej sądzicie?










































Żeby tego było mało, to w tym roku pojawiła się moda na jeszcze większe "dziury" :)












Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Sam chciałem o tym ostatnio napisać, ale widze, że nie tylko ja miałem taki pomysł ;p Generalnie chodzi o to, że ludzie chcą się w jakiś sposób wyróżniać, pokazać że nie są elementami anonimowego tłumu, tylko jakimś ważnym - wg ich samych - punktem. Z drugiej jednak strony ta moda usprawiedliwia osoby którym coś się przedarło przypadkiem w spodniach, bluzce, bo zawsze można uznać, że jest taka moda.

    https://busteralke.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa. Poczekam, aż moje spodnie się potargają, może stanę się bardziej modny :P Póki co, nie zamierzam takowych kupować. Dzięki za zainteresowanie się tematem.

      Usuń